Peta Lokasi   | Web Mail   | e-Semakan   | Peluang Kerjaya   | Penafian Selasa, 26 Sep 2017 / 5 Muharram 1439H
 

   

Laman Utama   |  Cawangan Bank   |  Muat Turun   |  Laporan & Penyata Kewangan   |  Soalan Lazim   |  Khidmat Pelanggan   |  Maklum Balas
     

Utama >> Khidmat Pelanggan Co-opbank Persatuan
 

PERKHIDMATAN KHIDMAT PELANGGAN Co-opbank Persatuan

Kepuasan anda sebagai pelanggan Co-opbank Persatuan adalah amat penting kepada kami.

Oleh itu, oleh itu sebarang cadangan, pertanyaan ataupun aduan mengenai produk dan perkhidmatan kami adalah dialu-alukan Kakitangan kami komited untuk menangani semua maklum balas dengan segera dan akan melakukan yang terbaik untuk menyelesaikan masalah dengan cepat dan adil secepat mungkin.

Bagaimana kami mengendalikan maklum balas anda:
  • Cadangan dan pertanyaan anda boleh disalurkan melalui Talian Khidmat Pelanggan di Talian Bebas Tol : 1-300-88-PSTN (7650) pada setiap Isnin hingga Jumaat dari 9:00 pagi hingga 5:00 petang kecuali pada hari Sabtu,Ahad dan hari cuti umum.
  • Atau emailkan aduan anda kepada kami webmaster@bankpstn.com.my atau dengan mengisi borang aduan di sini
  • Maklum balas anda akan diakui dan diproses dalam tempoh 24 jam selepas penerimaan.

 

[Kembali]

   
   

Hak Cipta Terpelihara © 2010 - 2017, Co-opbank Persatuan